HTML

Gabe ügynök naplója

A következő blog egy napi (már ha tudok:D) rendszerességgel jelentkező internetes napló. A történeteket Gabe ügynök szolgáltatja, remélhetőleg unalmas lesz és egysíkú:D

Friss topikok

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Linkblog

Az artatlan fiu egyszeri esete a szomoru katonalannyal (1st version)

2009.03.14. 18:36 Jason Gabe

Nem regiben (tegnap) irtam egy dalszoveg kezdemenyt, ami meg nincs kesz, de minden esetre ide is beirom hatha valaki kommentelne valamit hozza... A tortenet hattererol nem nyilatkozom... Ja igen ha valaki netalantan zenel es hasznalni akarja, az kerdezzen meg elobb a belegyezesemet kerve, ugyan is elkezdtem irni hozza dallamot es nem szeretnem ha valaki lopna az otletem! A refren nincs meg kesz, szoval abba viszont lehet segiteni!

 

Fiu meseljek a vilagrol?
bejartam keresztul kasul
csak fogtam a fegyert
s menteltem
es meg fizettek is erte
hat nem hangzik jol?

csillogo csizmak
megjelenesem igazi katonas
meg jol is allt
vezenyszora meneteltunk
meg baratokat is szereztunk
mielott a vilagot mentettuk

egy katonalany, mit ok latnak
bator es hosies, mit hazudnak

a hazaert melyet szeretek,
a vilagert melyert kitartok

s berugtam az ajtot
csak parancsot teljesitek
gyerekek sirtak
mikor vittuk apjukat
kek zold folt miattunk
puskatussal csak adtunk
nem akartam, de en is adtam
ujra es ujra


s elment versemmel kezeben
kertem hogy maradjon
konyorogtem meg egy estet
de kihuzta magat
s itt hagyott
s a golyo mely mellenyen at furodott
sziven dofte
(s a vere folyt a foldre)
s esett ossze a foldre,
a vilagert melyett mentett
a vilagert melyett szeretet

csak egy ujabb zsak melyet ok latnak
de hos volt o szamomra
hat buszke leszek ra
hogy engem mentett
a vilagot mt szeretett

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agentgabe.blog.hu/api/trackback/id/tr551002224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása