HTML

Gabe ügynök naplója

A következő blog egy napi (már ha tudok:D) rendszerességgel jelentkező internetes napló. A történeteket Gabe ügynök szolgáltatja, remélhetőleg unalmas lesz és egysíkú:D

Friss topikok

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Linkblog

Heti suli

2008.09.07. 13:06 Jason Gabe

Nohat keremszepen ott hagytam abba irasomat hogy kedden dolgoztam. Az volt a szokasos utolso "nyari" munkanapom. Igen kedves olvasok, mert hat itthon elkezdodott az osz. Esik, fuj a szel, es huvos, ejszaka mar mar hideg van. No es persze ne feledkezzunk meg arrol hogy meg a fak is hullajtjak leveluket. Szoval a kedd viszonylag gyorsan eltelt, hiszen mint irtam a szomszed Katie korhazba van, ezert a gyerkoceik nalunk aludtak. Igy hat a reggelt palacsinta sutessel kezdtem. Mindenki elismeroen mondta, hogy jo lett nagyon a palacsintam. Ennek igazan orultem. Ezek utan Ed element valahova az egyik baratjahoz es a tesoja Charlie maradt csak nalunk. A nap nekem 10  kor veget ert, igy aztan ujfent boklaszassal toltottem el szabad idom. Majd 3tol ujra munka. A nap tobbi reszet esemenytelenul toltottem el. A keddi nap a csaladdal valo vacsoraval telt el illetve fejezodott be.

A szerdai nap sokkal erdekesebb volt, hisz hivatalosan is elkezdodott az iskola a gyerkocoknek. A reggel azzal indult hogy megsetaltattam a kutyat, akit Ziggynek hivnak es egy fekete labrador. Amig en setaltam, a gyerekek az anyjukkal elindultak az iskolaba hogy kezdetet vegye a nap. Ezek utan en elmentem az iskolamba ilyen coffie morningra. Tulajdonkepen abbol allt a dolog hogy osszeismerkedjunk a tobbi diakkal egy kellemes kave, tea vagy forro csoki kereteben. No nem kell mondanom hogy oriasi meglepetesben volt reszem. Ugyanis mint kiderult ebbe a suliba nem sok fiu jar. Konkretan szerda reggel 2en voltak. Az egyik en voltam, segitek. Es mellettunk vol vagy 20-30 lany. Igy aztan sikeresen osszeismerkedtem egy parral. Volt ott minden fajta nemzetisegu, a nemettol a francianat a szlovakig, de persze nem volt egy magyar sem. Miutan itt vegeztem, szimpla ket es fel ora alatt, elindultam hazafele, de mivel volt meg szabadidom ezert inkabb meg szetnezegettem a varosba, vagyis hat inkabb a kornyeken. Ezek utan 3ra haza mentem, majd elindultunk Karennel hogy a gyerkocoket a sulibol elhozzuk. Itthon csinaltunk kajat, majd egy kis jatek, majd kovetkezhetett az alvas. Mar persze a gyerekek szamara.

A masnap ujfent sulival telt el, de persze komplikaciokkal. Ugyanis Jessie beteg lett, es hat o itthon maradt. Vigyaztam ra delelott, mert az anyja elment futni, meg talakozni valakivel. Nah de miutan hazaert ujra szabad voltam 3ig. Igyhat elementem bankba, meg egyket helyre, ahova kellett. 3kor egyedul mentem felkapni Jamiet, majd hazajottunk es megkajaltunk. A kaja ilyen csirkes, rizses kaja volt, amit ujfent en keszitettem el. EL kell mondanom hogy szerdan olyan chili con carnet csinaltam hogy na. Tea utan ujra jatek,  majd alvas kovetkezett. Most en is idobe lefekudtem.

A pentek ugye szabadnap, amit egy egesz napos boklaszassal toltottem el, de elotte meg elmentem a masik suliba hogy megtudjam olcsobbe jobbe mint a 30 lanyos suli. Node vegul kiderult hogy nincs neki olyan idopontjuk hogy jo legyen nekem, ezert gyors el tekertema masik suliba, es kifizettem a cuccost, majd az estet egy kis csirkevel es mozizassal tolttottem el. Elementem es megneztem a Babilon A.D. ami hihetetlenul semmillyen volt. Komolytalan es persze nem szolt tul kepp semmirol, es a vegen se tudtal meg semmit belole. Ugy jottel ki a mozibol, hogy nem tudtad hogy most mi van.  Nah mindegy hazabattyogtam, termeszetesen az utca sarkanal elkezdett szakadni az eso, es ugy elaztan, megint, hogy a gatyamig vizes lettem. Nah ugyhogy gondolhatjatok mennyire boldog voltam.

A szombati napom amolyan lazulos nap volt. Vasarolgattam uj ruhakat, boklasztam, es persze vartam tesohivasat akik tegnap jottek haza Magyarhonbol.  Most pedig itt vagyok naluk es varok hogy kesz legyen a vacsi, majd pedig a hazabuszozas kovetkezik, es holnap ujra munka nap illetve iskola. Mindenkinek szep napot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agentgabe.blog.hu/api/trackback/id/tr84652169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása