HTML

Gabe ügynök naplója

A következő blog egy napi (már ha tudok:D) rendszerességgel jelentkező internetes napló. A történeteket Gabe ügynök szolgáltatja, remélhetőleg unalmas lesz és egysíkú:D

Friss topikok

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Linkblog

1hetes kesesben

2008.09.14. 18:19 Jason Gabe

Nohat szerbusztok ujra! Visszatertem a blogra hogy irjam nektek, hogy ne maradjatok tortenet nelkul. No hat kezdjuk a legelso napnal, ami a hetfo volt. Hetfo az elso napom a suliba, es termeszetesen az elso komoly munkanapom! Reggel a gyerekek iskolaba vonultak, en pedig kivasaltam a ruhakat, mert hat a hetfo az olyan hogy kutya setaltas helyett vasalnom kell. No de nem igy tortent ezen a hetfon. Ezen a hetfon kutyat is kellett setaltanom, illetve vasalnom is, mivel Karen nem ert ra elvinni Ziggyt a fekete labradort setalni. Miutan mindennel vegeztem, meg gitaroztam egy kicsit, majd pedig irany az iskola. A suliba termeszetesen nem volt meglepetes, hogy az osztalyomban egyedul vagyok vagyok fiu. Mondanom sem kell hogy, mindenki hamar megtanulta a nevem:D.  A suli egyebkent jo volt, foleg bemutatkozasal telt, no meg egy kis tanulassal is, mert hat az ugye kell. Amugy az osztalyomba mindenfele nemzetisegu ember van. Francia,nemet, brazil stb. El kell mondjam hogy a brazilok nagyon streberek, szal mellejuk ne ulljetek, kiveve ha nincs mar tobb hely:D Na szal bemutatkozas es egy kis tanulas utan nem maradt mas hatra, mint hogy hazaterjunk, mert hat ugye dolgozni is kell. Miutan hazatekertem, megkajaltam egy jo kis ujhazityukhuslevest. Ezek utan kovetkezett az hogy elmentem suliba es felkaptam a gyerkocoket, majd hazajottunk. Itthon megteaztunk, majd hirtelen 7ora is lett es azt mondtak hogy vege a napnak. Estet otthon toltottem a szulokkel, megkajaltunk, majd neztunk egy kis tvt, majd kovetkezhetett az alvas ideje.

Kedden reggel ugyanaz a procedura a gyerkocokkel, no meg a kutyaval, majd kovetkezhetett a szabad nap, amitt azzal toltottem el, hogy elmentem a bankba, majd pedig elmentem a kozeli kondiba, hogy megerdeklodjem hogy ott mi mennyibe kerul. Miutan elbeszelgettem a rezepcios csajjal, utanna gyorsan haza szaladtam, mert nem soka kezdodott a munka. 3kor lebattyogtam a sulihoz felkaptam a gyerkocoket aztan go haza. Kedden 3gyerekkel volt dolgom, mert Jessie baratnoje, minden kedden jon ide zongorat tanulni Karenhez. Aztan megteaztunk aztan Kitty go home, mi pedig folytattuk eletunket, ami furdessel telt el. Ha az emlekeim nem csalnak, kedden itthon maradtam, es gitaroztam kicsit, mert jo!!

Szerdan ugye iskola nap volt nekem is, de rogton suli utan mentem a kondiba es befizettem a penzt amit kellett aztan ismet gyorsan haza, mert hat ugye munka, meg keves az ido stb:D. Aztan szerdan elvittuk Jessiet a balettra, mi meg Jamievel elmentunk akonyvtarba, mert ott van neki ilyen matek csoportja, ahol minden heten kell ilyen tesztet irni. Na  jo tul kepp minden nap vannak ilyen gyakorlo feladatok itthon, de ezt most igy nehezen tudom elmagyarazni nektek.(amugy Kumon a neve http://www.kumon.co.uk itten tudjatok lecsekkolni). Majd haza jottunk es en elmentem moziba, hogy megnezzem a Pinnaple Express cimu eztra brutal vicces vigjatekot. Aki szereti Quentin Tarantino filmjeit meg tobb humorral es fuvel, az garantaltan elvezni fogja a filmet. No persze ha lehet angolul nezzetek. Miutan hazaertem, volt vagy ejfel szal kicsit huzos volt a masnap

A csutortok a hosszu este miatt eleg huzosra sikeredett, de hal istennek az utolso nap a heten. A csutortok is sulival es rohannassal telt. Aztan vegul vege lett anapnak es mehettem aludni szal tok kiraly volt. A csutortok csak annyibol volt erdekes, hogy Jamie a delutatn az osztalytarsanal toltotte, Jessie oda volt ilyen bandba zeneleni. Nem nem rock banda hanem ilyen klarinetos, funkys cucc. Szal annyival telt a napom, hogy a szomszed Katieknak csinaltam alma szoszt, ami nagyon jol sikerult mint mondtak! Az alma szosz es en...Ez is megerne egy bejegyzest:D.

A pentek takaritassal, es tesom meglatogatasaval telt, valamint esti munkaval, mert a csalad ment bulizni.Igy aztan ejjel 1ig fent voltam mert hat jobban szeretek ebren lenni, mint aludni, ha sittelek. A masnap pihenessel es boklaszassal telt, vettem fitaroktato ujsagot, amibe volt dvd hogy hogyan tanuljunk metalt illetve hard rockot. Ezek utan hazajottem fel 7re, mert a masnap estet is bulizassal toltottek a szulok, igy aztan megint sittelhettem. De jo volt mert ezuttal csak ejfelig tarott a muszak:D.

A vasarnap a szokasos tesolatogatas es csaladfelhivassal telt. Node most abba hagyom majd irom tovabb holnap vagy valamikor a blogot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agentgabe.blog.hu/api/trackback/id/tr48663163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása