HTML

Gabe ügynök naplója

A következő blog egy napi (már ha tudok:D) rendszerességgel jelentkező internetes napló. A történeteket Gabe ügynök szolgáltatja, remélhetőleg unalmas lesz és egysíkú:D

Friss topikok

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Linkblog

Romeo Verzik koncert, London, 2009

2009.03.28. 23:39 Jason Gabe

Tegnap azaz marcius 27.en romeo verzik koncerten voltam. Nyilvan mar az egyuttes nevebol erzodik hogy ez bizony valamifele magyar vonatkozasu egyuttes lesz. Egesz pontosan a felvidekiek de egy ev alatt mar harmadjara jartam Angliaban, amibol en egyett csiptem el eddig, de mar lattam oket tavaly a Mindszenti Rockfesztivalon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nos a hangulat az jo volt nagyon, meg az egyuttes is jol tolta a slagereiket, szoval egy tisztesseges koncertrol beszelhetunk nem pedig egy ilyen osszecsapott valamirol. Azt azert el kell mondjam hogy ok bizony igazi rockenrollt jatszanak, ami iganis a nokrol, szexrol, piarol, drogokrol, es magarol a rakkenrollrol szol. Be kell valljam nekem osszesen 1 darab albumuk van meg es hiaba lattam mar oket tavaly, sajnalatos modom meg mindig csak 2 darab szamukat ismertem igazabol. Ezek a Novesztem a hasam es a Hol vagytok kurvak?. Jo szerencsemre mindkettott eltoltak a koncerten, igy aztan nekem is meg volt az orommom, ugy mint mindenkinek.

No de ne haladjunk elore, eloszor is, szerintem a koncert egy jo helyen volt megszervezve. Nem volt tul jo ido, de mivel volt ugrabugra meg pogo is, igy aztan igen gyorsan kimelegedett az ember. Mivel igazi klubb hangulat volt tulajdon keppen csak centikre voltam/voltunk az egyuttestol, amit nemhiszem hogy tul sok zenekarnal elofordul. Mondjuk vvelem mar elofordult meg pedig az All That Remains-nal Brightonba. A helyiseg ugy mond megtelt szemfules magyarokkal. Igazabol erdekes volt mert hat ugye jo magyar szokas szerint a bazzmeg meg a kurva szavak egesz sokszor elofrdultak az ott levok szavajarasaba. Node nem a kozonsegert mentem hanem a zenekarert.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugye mint ilyenkor, most is volt egy elozenekar, ami ilyen magyar numetalnak lehet nevezni. Halistennek nem sokat jatszottak mert a 2.szamnal mar eleg idegesitoek volt. Foleg az "Ez itt a kvescson(kerdes) bazzeg!" egyebkent jo lett volna ha vegig angolul toljak el. Aztan jottek Romeoek. Ok telleg faszan egy 2oras koncertet lebonyolitottak igazi rakkenroll formajaban. Szoval gratula nekik. meg 1-2 en is bealltam pogozni, ha mar ott vagyok. A koncertrol csinaltam vagy 40kepet hogy bizonyitsam jelenletem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volt tombola sorsolas is. A nyeremeny egy bogracsozas volt a mai napra, amit nem en nyertem, de ha nyertem volna is akkor se lett volna jo mert most is jelenleg dolgozok, valamint egesz nap esett az eso:D.

Node csak igy tovabb Romeoeknak! akik nem lattak oket azoknak ajanlom hogy menjenek el koncertjukre mert erdemes!

itt lehet erdeklodni.

Romeo Verzik

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: koncert london romeo verzik

A bejegyzés trackback címe:

https://agentgabe.blog.hu/api/trackback/id/tr431032213

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Puedes mirar aquí 2017.11.11. 17:20:01

ver videos gratis de mujeres violadas po - Singulair mini 4mg antihistaminika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása